Klubbmesterskap 2023

Postet av Sarpsborg Tennisklubb den 27. Aug 2023

Klubbmesterskapet 2023 vil avholdes 15-17 september i år. Påmeldingsfrist er 10 september. Påmeldingsskjema henger på veggen på klubbhuset. Det vil bli flere forskjellige turneringer: Junior singel, senior singel, dame singel og dobbel. Mer informasjon kommer......

Klubbklær kan kjøpes på Prozo på Lande

Postet av Sarpsborg Tennisklubb den 25. Aug 2023

Link til Prozo sin hjemmeside og klærne som er laget for vår klubb: https://prozoklubb.no/butikk/klubbkolleksjoner/sarpsborg-tennisklubb

Prozo er forøvrig en av sponsorene til klubben.

Bli med dagen 2023

Postet av Sarpsborg Tennisklubb den 26. Apr 2023

Lørdag 15. april arrangerte Sarpsborg Idrettsråd "Bli med Dagen" i Sarpsborghallen. Vi deltok med tennisutstyr. Christian og Trygve var instruktører. Det var 40 forskjellige stands hvor barn og unge fikk prøve seg på ulike idretter. Christian og Trygve hadde fullt opp å gjøre i de 3 timene arrangementet varte. Ole-Henrik Andersen fra Idrettsrådet var strålende fornøyd med gjennomføringen og regnet med at det var opp mot 2000 personer innom hallen.